როგორ შევქმნათ დახმარების ბარათი ბეჭდვა

  • 1


იმისათვის რომ შექმნათ დახმარების ბარათი უნდა შეხვიდეთ თქვენს მომხმარებლის არეში (მომხმარებლის არეში შესასვლელად უნდა იყოთ რეგისტრირებული ჩვენს სისტემაში).
ჩვენს საიტზე მომხმარებლის არეში შესასვლელად დააჭირეთ მარჯვენა ზედა კუთხეში არსებულ URL-ს: "შესვლა". იხილეთ ქვემოთმოცემული სურათი:

Ticket 00

შეიყვანეთ თქვენი ელ ფოსტა და პაროლი შესაბამის ველებში

Ticket 01

სისტემაში შესვლის შემდგომ პირველივე გვერდზე დააჭირეთ ღილაკს "ბარათის გახსნა" ან URL-ს: "გახსნათ ბარათი".

Ticket 1

შემდეგ გვერდზე ვირჩევთ შესაბამის დეპარტამენტს.

შენიშვნა: თუ თქვენ გაქვთ ზოგადი კითხვები აირჩიერთ "General Enquiries", თუ გაქვთ ტექნიკური პრობლემა აირჩიეთ "Support Department", თუ გაქვთ ფინანსური სახის პრობლემა/კითხვები მაშინ აირჩიეთ "Sales Department".

Ticket 2


შესაბამისი დეპარტამენტის არჩევის შემდგომ გაიხსნება ფორმა რომელშიც უნდა შეავსოთ გარკვეული სახის ინფორმაცია, აღწეროთ პრობლემის/კითხვის არსი და დააჭიროთ ღილაკს "გაგზავნა".

Ticket 3


"გაგზავნა" ღილაკზე დაჭერის შემდგომ გამოვა შეტყობინება რომელიც გაცნობებთ რომ თქვენი დახმარების ბარათი შეიქმნა.

Ticket 4

"გააგრძელე" ღილაკზე დაჭერის შემდგომ თქვენ გადახვალთ გვერდზე სადაც გამოჩნდება თქვენს მიერ შექმნილი დახმარების ბარათი.

დახმარების ბარათზე გაცემული პასუხი (ჩვენს მიერ პასუხის გაცემის შემდგომ) გამოჩნდება ამავე გვერდზე.

P.S: დახმარების ბარათზე ჩვენს მიერ პასუხის გაცემისას ასევე მიიღებთ შეტყობინებას თქვენს საკონტაქტო ელ ფოსტაზე რომელიც მითითებულია რეგისტრაციის დროს.

დამატებითი შეკითხვების არსებობის შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ლაივჩატში ან ტელეფონებზე: 2810810 და 2810811 რომლებიც ხელმისაცვდომია სამუშაო დეღეებში 9:30 დან 18:30 მდე.




იყო ეს პასუხი ღირებული?

« უკან დაბრუნება

NS

Cpanel

ns1.fastcloud.ge

ns2.fastcloud.ge

ns3.fastcloud.ge

DairectAdmin

ns33.fastcloud.ge

ns44.fastcloud.ge

Plesk

ns55.fastcloud.ge

ns66.fastcloud.ge